Forever Young

Open Cbox
who is my charming prince ? :)
Sunday, June 26, 2011 ? 0 Atashinchi ?
sibuk jgk na post entry psl jejaka pilihan saya . alahai~ muda lgi la saia nii . na prince charming la sgt~
semua org ade pilihan sendiri kn mahu pun lelaki :)

dan prince charming , pilihan hati saya mesti la top 10 , kaya , dan handsome  . hahaha ! .

pilihan saya
♥ coud make me happy ( waa~ itu akan mengembirakn dan ceria kn hati saya)
♥ memahami dan mengerti kehidupan saya (da ta fhm , mmg susa la hidup)
♥ pendengar setia dan juga peluah setia :) same-2 dgr masing-2 nye cite laa~ bru happy bile org amik berat
♥ dgr ckp antara satu sama lain la kan :D
♥ tak handsome or kaye pums x per . yg penting simple dan tahu tanggungjwbnye di dunia :) ((cehhh~ ta bule blaaa)
♥ jgn na kongkong sgt la kn , manja-2 suda laa~ hahaha
♥ kne terima aku x leyh kuar rumah cause my parents x benarkan anak dara niyh kuar rumah ( shopping wif frends )
suka-2 hati jea na pilih knn  . da tuu , na buat pa lagi ? hehe


Thanks for reading :)




. Newer Post