Forever Young

Open Cbox
kasih sayangku tiada penghujung
Wednesday, August 24, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Mengapa kau sering bt diriku terluka ,
apakah silapku dlm menyayangimu ,
apakah dosa dlm menjagamu ,
apakah kurang ny diriku berbanding kenalanmu
ataukah masa yg tlh mengubah drimu ..
SYG ,
sesungguhnya ,
luka dihatiku sgt pedih ,
knapa aku teramat sygkan mu ,
sehinggakan aku buta dlm cinta yg ku bina ,
sukar benar kakiku utk melangkah ,
begitu berat rinfu kurasa ,
segalanyamusnah dlm sekeip mata
apakah harus aku lakuakn .
setelah..
punah segala impian dn harapan
adakah perlu bgku menerimanya kembali ,
atau harus kah aku membuangnya terus dri hidupku ?
yg pasti ..
aku masih berat utk kehilangannya ,
aku x mampu utk membencinya ,
YA ALLAH .
brikan aku hidayah ,
berikan aku petunjuk ,
berikan aku jalan,
aku x mampu utk menilainya sendiri ,
aku x mmpu utk kehilangannya kerana..bgiku ...
kasih syg  kpadanya tiada penghujung ..

p/s :: loves never have the ending . 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post