Forever Young

Open Cbox
Monday, August 8, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Thanks for sabar dengan perangai i biyy . SUMPAH ! i sayang you biyy . sayang you sangat sangat . Wan Muhd Shahzuan B. Hamdan , you tahu tak . you dah ubah life i jadi lebih baik dri sebelum niyh . you bt i happy dgn you . you buat i pikirkan you hari hari , you ceriakan i kekdg lah , you menyampah kekdg terlebih romantik an . hehe . you always ade if i sedih or happy ,. sampailah satu masa i terpikir , how kalau one day , i life tanpa you . SUMPAH ! i tak ada jawapn untuk soalan i tuu sayang . Hey , serious i takot i akan losy you again .  but i know and i sure that there's a reason behind this story of us . i nak you tahu that i ain't gonna stop loving you till my last breath , till the day Allah takes my soul . i hope you in the here after and i hope to meet you in my dreams every single night .
I can't even describe how much I miss you I miss your voice , I miss your laugh and I miss your everything .


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post