Forever Young

Open Cbox
ilubyou :)
Friday, October 28, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Boboi
  
Gegurl

Awak adalah dunia saya ,
Awak adalah hidup saya ,
Awak adalah segala-galanya bagi saya ,
Awak adalah suami saya .

Awak adalah kawan saya yang terbaik ,
Awak adalah kekasih saya yang tersayang ,
Awak juga adalah impian saya menjadi kenyataan ,
Awak adalah tempat tinggal saya untuk saya berteduh .

Awak langit saya awan ,
Awak bulan saya cahaya bila waktu malam menjelma ,
Awak semua yang baik di dunia ,
Awak semua yang betul .

Awak semua yang saya lihat ,
Awak adalah apa yang saya rasa ,
Awak adalah apa yang saya perlu ,
Awak semua yang benar-benar wujud .

Dear Boboi ,
                                                                                                                                       
Gegurl sayang Boboi . Gegurl sayang Boboi . Gegurl sayang Boboi . Gegurl sayang Boboi . Apa ? Bosan dengan ayat ni ke yunkk ? :'/ Sorry . Bukan Gegurl dah takde ayat lain . Cuma ayat ni yang asyik nak terkeluar dari mulut Gegurl ni . Maafkan kalau Boboi dah bosan . Gegurl tak bosan post pasal Boboi , sebab Boboi adalah segala-galanya bagi Gegurl . Klau Gegurl ade salah , Gegurl minta maaf . BUkan antara kita yang nak benda ni sayang . Maybe antara kita ada buat salah yang antara kita sendiri tak sedar . So , dalam hubungan kan ada saling maaf memaafi . Gegurl minta maaf kay Boboi .

Let us be like before , hold our love till the end of this world . Be my prince Boboi .

I WROTE FROM HEART
I HOPE YOU'LL KNOW MY TRULY HEART
I LOVE YOU SO MUCH 
PHOTOGRAPH ARE DEX :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post