Forever Young

Open Cbox
my feeling ???
Tuesday, October 25, 2011 ? 0 Atashinchi ?
im try to not cry . but , im failed .you know what , youre really mean to me .
how many times i tell you .
you know what , im cry when you say , YOU CANNOT LOVE ME MORE BUT YOU WILL TRY .
you broke my heart on 24 / 10 / 2011 , monday .
after i done call you , im cry so fast .
i know you will ask me for break up 1 day after you finish your school year .
i dont know why i must cry like a crazy girl .
you , i hope you always remember me on your mind n heart .
i know in your heart , have someone .
i love you so much and much .
( IN ENGLISH :) )
okay lah . saya mengaku saya menangis pada malam tu . 
saya tak nak kehilangan awak .
saya dah ckap saya nak awak orang terakhir dalam hidup saya .
saya dah jumpe awak sebab saya taw awak boleh bimbing saya . 
saya ade ciri2 lelaki idaman saya .
dalam hidup saya hanya ada awak seorang saja .
kalau takdir menentukan kita berpisah , saya tak tahu saya boleh hadapi atau tak .
memang bagi awak , saya hanya ckap bende remeh temeh mcam tu .
tapi bagi saya , saya serius dan saya tak suka bermain dgn cinta mulai sekarang .
saya kena pandang ke depan bukan kebelakang .
saya yakin dengan diri saya , saya boleh pertahankan hubungan kita walau apa pun terjadi .
saya minta sangat kalau awak jumpe yang lain , tolong bagitahu saya .
saya tak nak saya dimainkan .
saya nak awak hargai saya .
saya sayang awak seorang :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post