Forever Young

Open Cbox
Saturday, December 31, 2011 ? 0 Atashinchi ?

     Muhd Izzat Kamaruddin is in a relationship with Loly Mokie
 · Dislike ·  · See Friendship

Alhamdulilah , korang nampak kan benda atas ni kan pandai membaca kan so takyah terangkan papelah . Perlu korang tahu , hati aku berseri seri dengan adanya Muhd Izzat Kamaruddin ni . Nama manja lah sangat Bb , haha . Indahnya hari aku bila dia jadi milik aku . Korang kena tahu , takde yang lain dalam hati ni melainkan Muhd Izzat bin Kamaruddin , nama IC dia . Doakan kitaorangkekal sampai naik pelamin , kalau baik hati , doa lah sampai ke Eiffel Tower , Paris . Si Pamda Gigi Comel ni , nama aku yang bagi first kiteorang jumpa . InsyaAllah Kalau diizinkan Allah S.W.T sampai kami berdua dekat Korea .


Ya Allah Ya Tuhanku , lancarkan lah perjalanan kami berdua sepanjang kami bersama . Haha , macam nak pergi Mekah . Aku bukan apa , aku harap takde yang menghalang hubungan kiteorang ni . Maklumlah manusia ni tak sering bahagia melihat orang lain bahagia , ada je yang dengki kan kan . Sesungguh nya , aku amat menyayangi dan mencintai Boboi aku :)

Muhd Izzat.
Sumpah demi Allah , saya perlukan awak setiap masa . Tolong jaga cinta kita sama-sama , bolehkan ? Awak pernah tanyakan kenapa kita ni sayang sangat dekat awak . Takde jawapan untuk persoalantu , sebab cinta dan sayang kita terhadap awak lahir dengan sendiri tanpa dipaksa . Oleh sebab itu dia lahir sendiri maka timbullah keikhlasan kita dalam menyayangi dan mencintai awak . Mark that ! Iyeyou .

"Be mine forever
"Promise me , never leave me behind
"Love me with all you heart







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post