Forever Young

Open Cbox
Wednesday, January 25, 2012 ? 0 Atashinchi ?

Korang rindu ite tak ? Ite dah lama tak on blogg . Mesti dah berhabuk dah blogg ite . Mwihihi okay nak story pasal Isnin (16/1/12) what a nice day baby . Have a great time with love :)

hah ! aku jumpa dia dekat KFC SUBANG 2 . Aku jmpa dia , cause this is our anniversary date . So , kne la jmpa . Waktu tu dah masuk 3 bulan aku dengan dia bersama . Kiteorang asyik bercakap je . Penat aku senyum :) tepi dia . haha . Nway , aku happy gila sebab dapat jumpa dia . Our activity at there ? Firts sampai , dia tolong orderkan makanan untuk aku . Then kiteorang makan lah . Japgi dia keluarkan Kamera dia , n dia tunjuk gambar KL GANGSTER . Pastu dia mintak My Diari , aku pun 50/50 nak keluarkan . Japgi aku kene cucuk dengan dia , terus aku keluarkan diari tu . Dia baca tergelak2 . Aku sakit perut tengok dia . Dah habis baca diari , dia buat perjanjian yang agak panjang pada setiap jari kiri aku . Aku nak tergelak but tahan . Sebab wktu tu tengah serius . Sumpah aku sayang bangat sama kamu Kurus . 

Sehari tak tengok muka kau , tidur tak lena , makan tak kenyang , mandi tak basah . Semualah tak sempurna . hmm.. Kalau kau takde dalam hidup aku , lagi lah . Tak hidup kot . hehe . Jkjk . Lepas tu , kiteorang ambik gambar sama2 . So sweet doe ! Tersenyum-senyum aku wktu tu . hehe . Aku sayang , cinta , rindu , gila kat kau Pamda . Nanti kita kahwin aw . haha . *menggatal je kerja kau .. hehe . 

Klah . Penat menaip kau tahukk . Tapi takpe , aku ikhlas dari sudut hati . Ceywah . haha . Pape je lah . Tata.

Lots of  Love ,
Eava helen :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post