Forever Young

Open Cbox
You Hit Me Once , I Hit You Twice
Wednesday, January 25, 2012 ? 0 Atashinchi ?

Semalam aku ade kasitaw Izzat something . Aku ckap aku S____ . Then , dia tak balas . aku text dia lagi . Dia tak balas jugak . Aku call dia pun tak jawab . Then dah lama aku call , baru dia jawab . Bila dia jawab , terus dia marah2 , aku yang tengah senyum terus berjurai air mata keluar sendiri . Tak pernah dia marah aku . Sumpah aku terkejut . Dia marah2 , tengking2 , mencarut tak tentu pasal . Sumpah terkejut . Maybe tu keburukan dia . Then dia marah2 terus dia tutup call aku . Aku terdiam n tak tahu nak cakap ape dh . Pastu aku tak call dia . Tiba2 dia call aku . Aku takut gila nak angkat . But aku angkat jugak sebab aku takut dia lagi marah kat aku . Bila angkat dia tanya sapa ajar la , semua lahh . Aku tak tahu nak buat ape waktu tu . Mulut aku macam kena kunci . Bila dia cakap sikit je , aku nangis . Penat siot . Aku tak sangka perangai dia macam tu . First time kena tengking dgn dia . Fuhhh ! Sumpah menyesal bagitau dia . hmm. ntah laa . Pagi ni , aku dah tak bermaya . Mata bengkak . Dah la nak hang out jap lagi . Aku tak sanggup nak hidup dah . Aku tak tahan . Aku sayang dia . Aku tahu aku ni hina , dh la S____ , memang patut kau benci aku Izzat . Aku terima dengan hati yang terbuka . Kasih sayang aku dekat maybe dah pudar kan . Aku benci diri aku yang telah kecewakan n buat kau sedih .


Aku sayang kau sampai mati . Kbye -_-


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post